Arcanum Skrivet 28 December 2003 Rapport Skrivet 28 December 2003 hur bler man av med en trojansk häst lättast? om man har en IP-adress, kan man på nåt sätt spärra den från att ta sig in i datorn? tacksam för svar Citera
Paradox Skrivet 28 December 2003 Rapport Skrivet 28 December 2003 Avänd ett antivirus program som tar bort den. Citera
-MGS- Skrivet 29 December 2003 Rapport Skrivet 29 December 2003 alex_rain, nej, faktiskt inte i alla undersökningar så ser man att Panda anti virus har bättre i scanningen.... hittar dom snabbare och ser mer virus Citera
Paradox Skrivet 29 December 2003 Rapport Skrivet 29 December 2003 Hur gammal är den da det har kommit nyare V ju. Citera
d@rk Skrivet 29 December 2003 Rapport Skrivet 29 December 2003 alex_rain, nej, faktiskt inte i alla undersökningar så ser man att Panda anti virus har bättre i scanningen.... hittar dom snabbare och ser mer virus men hallå det är f-secure som är bäst fast jag har norton men ska skafa F-sercure Citera
Gäst Xray Skrivet 30 December 2003 Rapport Skrivet 30 December 2003 jag hade oxxå en trojan atk mot min dator Norton Antivurs tog bort den på 5 min.... www.download.com sen söker du bara efter Norton Antivirus 2004 :new_bat_angel: Citera
Arcanum Skrivet 1 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 1 Januari 2004 norton säger bara att den ente går å ta bort... Citera
admin Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Skrivet 1 Januari 2004 Testa detta programmet: http://www.simplysup.com/tremover/download.html Om det inte går tabort den så får du starta om datorn i felsäkert läge och tabort den då. Det gör du genom att tryck F8 precis innan windows börjar starta. Citera
Arcanum Skrivet 2 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 2 Januari 2004 tack för all hjälp, den är nog borta nu. Citera
j0hn Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Skrivet 3 Januari 2004 Jag har norton antivirus och brandvägg. Vi säger att jag är uppkopplad under en längre stund. Då får jag "attacker" av trojanska hästar ca var 5:e min. Det kommer bara upp en varning. Det står ingenting om den blockerades eller om den kom in. Hur kollar jag om den blockerades? Vad gör jag om den inte gjorde det? Citera
manezz Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Skrivet 3 Januari 2004 I have no idea men pröva att "öppna" norton om det går! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.