rinosaur Skrivet 12 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2003 vad betyder liten/stor bonus för nåt hur får man det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 12 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2003 Får du 4st lika så får du även en bonus =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 12 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2003 Det har jag aldrig fått (fast jag har fått 4 lika) vad betyder stor bonus då?? PS. snart är dragningen i lotteriet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 12 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2003 Man får antingen stor eller liten.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 13 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2003 får man poäng om man vinner? och blir man av med poäng om man förlorar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 13 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2003 får man poäng om man vinner? och blir man av med poäng om man förlorar?mm det får jag också men inte iaf jag få ett par Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 15 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2003 Jag spelade tärning men första gång för någon dag sedan och jag hade då bara 1 poäng och då fick jag 4st lika så jag kände mig nere en stund för att jag inte vann mer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst vampire Skrivet 15 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2003 ok,otir för dig,men sästa mer poäng Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 16 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2003 Nu har jag haft världens röta och vunnit 800 p som jag satt in på banken. Först vann jag högsta vinsten på enarmadbandit sedan vann jag 3 lika på tärning när jag satsade 50(Jag van då rätt så många ggr.) Och en fråga till Admin: Kunde man inte satsa 100 poäng innan?? isåfall tycker jag att ni ska ta tillbaka det. :x Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 16 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2003 ok,otir för dig,men sästa mer poäng Nja, det vet jag inte, om man vinner ska man det men jag nöjer mej med att satsa 1 poäng för jag vinner ändå aldrig, har testat det 20 gånger i rad och inget tecken på vinst! Lite jobbigt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 16 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2003 ok,otir för dig,men sästa mer poäng Nja, det vet jag inte, om man vinner ska man det men jag nöjer mej med att satsa 1 poäng för jag vinner ändå aldrig, har testat det 20 gånger i rad och inget tecken på vinst! Lite jobbigt.. samma med mig... man får väll skaffa dom på annat vis... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 16 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2003 Det har du så rätt i Ozoon... Hur stor procents chans är det att man vinner på Tärning admin? Om det finns nåt sådant, skulle bli intressant att se, fast det kanske är hemligt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg