Raffed Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 Vet någon hur man får deoxys? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 18 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 Svara ganska snabbt tack :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicita Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 Man behöver Mystery ticket eller nått läs på den här sidan www.pokemon.com/deoxys Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 Jag har läst det! Jag varnar dig det tar aslång tid att få Deoxys! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 19 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 jag har fått mysteriy gift :( men jag fattar inte hur man ska göra snälla svara!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 man ska skicka in det till nåt företag så man får det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 Så Smach,det är skitsvårt eftersom jag har provat skit länge(inte äns min kompis kusin kan klara ut det) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Deoxys 2 Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 Man ska sicka in spelet till CN då dom får in en maskin då ska man gå in i mystery gift och in på wonder gift sen ska man gå upp på andra våningen i ett pokecenter prata med en grön gubbe då får man mystery ticket och då ska man åka båt till Birth Island och möter han Han är i LV.30 Lycka till Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 rockodile:jag har också hittar mystic ticket och aurou ticket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 21 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 Deoxys 2 vad menar du med CN? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GutenLOL Skrivet 22 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2005 Club Nintendo :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Deoxys 2 Skrivet 22 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2005 Japp är du med där robban-11 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg