Skinnpytte Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 Jag fattar heller inte riktigt varför vissa är avstängda och kan ha 5 varningar Själv så var jag spammare för men jag skärpte mig när jag blev tillsagd för andra gången Mest bröt jag mot 1§11 och 1§19 tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 hur kan det vara så svårt att följa reglerna, nästan alla har varningar... jag tycker att en moderator ska vara 15, inte ha en varning och ha bidragit med många fusk till sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 11 April 2005 Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 precis som du, vilket sammanträffande...... fick min fördta varning nu iveckan :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 12 April 2005 Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 haha ja, jag har kämpat här i över ett år, jag har lagt in 30 fusk och är fuskavip, har postat många inlägg. men spela roll det är killar som jag som inte blir valda... konstigt nog tar admin de som postat få inlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 12 April 2005 Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 Har egentligen inte lust att lägga mig i detta, men men... Vissa människor har en tendens att glömma bort en regel eller inte tänka på vad de skriver, medan andra håller koll på reglerna och ser till att följa dem. Sen tänkte jag bara tala om en sak till. Admin väljer inte folk efter hur många inlägg de har gjort. En människa kan göra hur många inlägg som helst men ändå inte få ur sig något vettigt alls, medan en annan kanske bara gör några få inlägg och ändå visar sig veta vad han skriver. Något svårt att förklara, hoppas ni förstår. Själv har jag varit med sen någon gång under fuskarna-tiden. Skrev mängder med inlägg, har aldrig fått någon varning. Det är nu när man bytte till fuska.se som inläggsantalet kanske inte är det högsta men det är inte det viktiga. Xade: har bara en enorm lust att svara på ditt inlägg nyss! en moderator ska vara 15 - jag är snart 17 inte ha en varning - har aldrig haft nån ha bidragit med många fusk till sidan - jag skickade in flera fusk under namnet Moosh innan jag bytte till Chihuahua. Kolla upp det du! ;) Finns antagligen mycket mer att skriva men jag måste plugga inför ett prov nu. Bye bye. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 12 April 2005 Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 haha ja, jag har kämpat här i över ett år, jag har lagt in 30 fusk och är fuskavip, har postat många inlägg. men spela roll det är killar som jag som inte blir valda... konstigt nog tar admin de som postat få inlägg Haha, det stämmer inte. Jellyfish blev moderator efter att han hade skrivit kanske 100 inlägg :P.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 12 April 2005 Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 tycker inte att moderatorerna skall kräva att man kan reglerna utantill.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 12 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 Det tror jag inte dem gör heller ;) Men sedan när du får en varning så börja inte böla ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 Guggo: Nä, det är ganska svårt att komma ihåg exakt alla regler.. Men använder man sunt förnuft brukar det gå ganska bra ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 men hur vet man tex var gränsen för ett onädigt inlägggår?.... när blir det onödigt inlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 haha ja, jag har kämpat här i över ett år, jag har lagt in 30 fusk och är fuskavip, har postat många inlägg. men spela roll det är killar som jag som inte blir valda... konstigt nog tar admin de som postat få inlägg ja det var ju det jag sagt, 100 inlägg är ingenting, det kan jag göra på en dag om jag vill men hur ofta tar admin de med 3000-4000 inlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 Aldrig tror jag :S.. Inte sätt det en enda gång. Tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.