Hoppa till innehåll

Fuska.se


Manga Master

Rekommendera inlägg

  • Svar 250
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

haha ja, jag har kämpat här i över ett år, jag har lagt in 30 fusk och är fuskavip, har postat många inlägg. men spela roll det är killar som jag som inte blir valda... konstigt nog tar admin de som postat få inlägg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har egentligen inte lust att lägga mig i detta, men men...

Vissa människor har en tendens att glömma bort en regel eller inte tänka på vad de skriver, medan andra håller koll på reglerna och ser till att följa dem.

 

Sen tänkte jag bara tala om en sak till.

Admin väljer inte folk efter hur många inlägg de har gjort.

En människa kan göra hur många inlägg som helst men ändå inte få ur sig något vettigt alls, medan en annan kanske bara gör några få inlägg och ändå visar sig veta vad han skriver. Något svårt att förklara, hoppas ni förstår.

 

Själv har jag varit med sen någon gång under fuskarna-tiden.

Skrev mängder med inlägg, har aldrig fått någon varning.

Det är nu när man bytte till fuska.se som inläggsantalet kanske inte är det högsta men det är inte det viktiga.

 

Xade: har bara en enorm lust att svara på ditt inlägg nyss!

en moderator ska vara 15 - jag är snart 17

inte ha en varning - har aldrig haft nån

ha bidragit med många fusk till sidan - jag skickade in flera fusk under namnet Moosh innan jag bytte till Chihuahua. Kolla upp det du! ;)

 

Finns antagligen mycket mer att skriva men jag måste plugga inför ett prov nu.

Bye bye. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

haha ja, jag har kämpat här i över ett år, jag har lagt in 30 fusk och är fuskavip, har postat många inlägg. men spela roll det är killar som jag som inte blir valda... konstigt nog tar admin de som postat få inlägg

 

Haha, det stämmer inte. Jellyfish blev moderator efter att han hade skrivit kanske 100 inlägg :P..
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

haha ja, jag har kämpat här i över ett år, jag har lagt in 30 fusk och är fuskavip, har postat många inlägg. men spela roll det är killar som jag som inte blir valda... konstigt nog tar admin de som postat få inlägg

 

ja det var ju det jag sagt, 100 inlägg är ingenting, det kan jag göra på en dag om jag vill

 

men hur ofta tar admin de med 3000-4000 inlägg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...