Shadowbeing Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 Nja, tycker alla åldrar passar... Dock ej över 40 år... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 Vadå? Vad är det för fel med 40+? Min farsa gillar att lira ibland likaså mina polares farsor brukar jag se lira typ fifa m.fl. Det skulle inte förvåna mig om jag sitter och plinkar på tv-spel när jag är 40år =). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 Capone: Tror dig inte, att han skulle fylla år 1 januari stämmer inte.. skulle kanske trott om det stod 28 augusti eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 men ett sånt här forum kanske inte är så lockande då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Vadå? Vad är det för fel med 40+? Min farsa gillar att lira ibland likaså mina polares farsor brukar jag se lira typ fifa m.fl. Det skulle inte förvåna mig om jag sitter och plinkar på tv-spel när jag är 40år =). Sak samma... Är dock ovanligare vid den åldern..., Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Det är ovanligare... okej, men det är då inget fel med att vara i 80år och lira heller tycker jag :D. Det skulle jag bara tycka vara coolt att en "gamling" gillar såna "moderna grejjer". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Hittar du en 80-åring som spelar ska jag ha den personens autograf,,, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 0013 det kan jämföras med en historia jag hörde. En man köpte en lott varje vecka. Man skulle själv välja 7 nummer av 40. Han valde jämt nummer 1 2 3 4 5 6 och 7. Hans kompisar sa att han var dum och att han aldrig skulle vinna för det är inte så stor chans att få dem numrena. Men sanningen är att det är lika stor chans att vinna på 1 2 3 4 5 6 7 som att vinna på till exempel 34 15 3 27 32 12 9. Tänk efter så förstår ni också det. Samma sak är det, det är väl lika stor chans att man fyller år 1a Januari som 28 Augusti. Det ända som har mindra chans är 29 Februari. 0013 du kan acceptera detta eller forsätta tjata om att vi ljuger. Men vi har rätt, han är född 1a januari 1989 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Vilka åldersgränser tycker ni att det ska vara.... Man kan ju gärna vara hur gammal som helst, men det blir jobbigt om personen i sig är under 7 år... Eller vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 (redigerat) Anledningen till att jag tycker det är att man oftast har svårt för läsning och skrivning vid den åldern.....fast den motivation skulle vi alla haft...(råka dubbelklicka...seg dator) Redigerat 22 Maj 2005 av Petey Piranha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2005 Anledningen till att jag tycker det är att man oftast har svårt för läsning och skrivning vid den åldern.....fast den motivation skulle vi alla haft...(råka dubbelklicka...seg dator) Så länge medlemmen inte spammar för mycket, beter sig omoget eller inte kan läsa så bryr jag mig inte om ålder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.