Gäst Adema Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 det finns ett till spel som också är kul som SKA updatas det ska rose också men gå in på www.kalonline.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 OrkA de funkar säkert inte som R.o.s.e Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 22 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2005 ERROR ¾Ë¼ö¾ø´Â ¿¡·¯·Î ÇÁ·Î±×·¥À» Á¾·áÇÕ´Ï´Ù. ¿À·ù¿øÀÎÀ» Àü¼ÛÇϽðڽÀ´Ï±î? Ja - Nej Please nån översett Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 22 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2005 det är inget språk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 22 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2005 Jo de ser du väl Japanska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 det där är inte japanska det ser väl vem som hälst これは日本語である det här är japanska! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 (redigerat) Lol japanska det där! LåL ->Det där är inte japanska! ¾Ë¼ö¾ Norska/Danska lilla ö! ->ø´Â ¿¡·¯·Î ÇÁ·Î±×·¥À» Á¾·áÇÕ´Ï´Ù. ¿À·ù¿øÀÎÀ» Àü¼ÛÇϽðڽÀ´Ï±î? Och allt annat gör man enkelt med tangentbordet... Som jedi sa これは日本語である är japanska Redigerat 23 Februari 2005 av 35 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 Men hjälp mig i stället för att spamma ner tråden!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
StriD Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 testat att söka efter "translator" på google? O_o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 Nu funkar de för mig ja undrar hur blir man solider och de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 ja e en soldier på lvl 27 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 30 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2005 Jag var en magus lv 29 innan det starta om. Men efter det starta om orka jag inte börja om. Men nu kanske jag ska börja igen. Är en dealer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.