Wizzer Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 Mitt playstation låter! Gör d något, kan d skada mitt playstation på nått sätt? :unsure: E d fläckten tro, eller e d något annat? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pitroliiito Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 Alså låter det jätte mycke eller ? Om det låter jätte mycke då kanske det e något Fel med fläkten eller om det e inet e det så kan du Lämna den dit du köpte den och säg ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 Har du haft det länge så kan det vara problemet, börjar kanske bli uppslitet.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 Det är helt normalt att en PS 2 låter ganska högt från fläkten. När det är helt knäpp tyst så hör man den ganska väl. På dom lite nyare PS 2:na finns det en tystare fläkt. Speciellt dom nya mindre låter knappt något alls. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 jo, men jag tror att han menar att hans låter jättemycket, mer än vanlig, eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 en ps2 ska väll låta lite för fläkten? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 jaja, men hans verkar låta MYCKET Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 kolla helt enkelt upp det där du köpte det.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elite Cheater Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 Skruva upp ditt ps2, titta om fläkten kan ha ngn skada eller bara att den sitte rlite snätt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 22 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2005 Om man öppnar det så gäller väl inte garantin längre?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 Nej det är onödigt att öppna den själv. Syns det att han öppnat den så försvinner garantin med en gång. Men varför svarar människan inte själv om den låter som Mac med 3.2 eller tystare, som en modern bärbar dator? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Mitt playstation låter! Gör d något, kan d skada mitt playstation på nått sätt? :unsure: E d fläckten tro, eller e d något annat? Det brukar låta från fläkten och öppna inte själv då gäller inte garantin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg