Xade Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 jag är på internet kanske 2 tim per dag, på helgerna är jag ute med kompisar hela dagarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 mmm det e kul... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 19 April 2005 Rapport Dela Skrivet 19 April 2005 Spelar dator/tv kanske någon timma i månaden. Internet blir väl någon timma då och då. Finns så mycket annat roligt att hitta på. Spela musik, repa med kompisarna och sova t.ex. Har blivit mycket sånt sovande på sista tíden, :/. 2 timmars middagssovning efter plugget, på eftermiddagen är det musikskola eller övning hemma som gäller, framåt kvällen tar man itu med den dagliga slösurfingen och fram mot timmen innan midnatt gör man en eventuell läxa. Om man orkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 19 April 2005 Rapport Dela Skrivet 19 April 2005 klarar inte av att sova på dan..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 19 April 2005 Rapport Dela Skrivet 19 April 2005 Jag har nästan slutat spela spel nu högst en 1 per dag och jag spelar kanske på helgen aksnke bara Datan sitter jag väll run 1-2 timmar på sommarn Fast på sommarlovet blir det en halv timma eller inte alls och inge spel då heller nästan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 19 April 2005 Rapport Dela Skrivet 19 April 2005 Jag sitter kanske vid datorn 1 timme i vecken numera, det nalkas ju sommar, och då vill man ju vara ute och köra moped, spela fotboll och sånt skoj :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 19 April 2005 Rapport Dela Skrivet 19 April 2005 klarar inte av att sova på dan..... Inte ens en seg onsdag eftermiddag vid halvfyra tiden efter ett mål med mellanmål och alla tankar på det som nyss hänt i skolan ? :/. Trist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 nej inte ens då..... så länge, jag inte är svin trött och det är beckmörkt..... måste vara kolsvart om jag ska sova.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 Beros på vad som menas med att spela... Är mest inne på nätet. Kan väl bli upp till 3 ½ timme på sommarn/våren och någon timme mer på vintern/hösten. Men det är loven annars är det väl runt 2, 3 timmar i båda årstiderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 Mja... 1 timme på internet och ibland spelas det väl lite spel på datorn. Jag är iallafall en liten del data beroende. Mest internet självklart ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 hehe, mest internet ja.... särsklit fuska.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 jag är bara på fuska.se, tänkte lägga av i förrgår, för att #21 gav mig en varning för hets mot folkgrupp (urlöjlig regel) men hade inget roligare för mig så jag fortsätter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.