Gäst Tibia boy Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Skrivet 18 Februari 2005 Tycker ni man ska ha Mp3 i skolan eller Cd spelare? Hur skulle det funka vad är bra och vad är dåligt? Citera
Slasktratt Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Skrivet 19 Februari 2005 Vi får ha mp3 och cd-spelare i våran skola. Ungefär hela klassen har det på t.ex bilden, matten och läsning på svenskan. När man inte ska behöva prata får vi ha det, även på prov. Det är lite dåligt, eftersom du kan spela in hela din historieläxa på 20 sidor på en Mp3-spelare, och sedan sitta och lyssna på den. Men detta förstår inte lärarna, vissa arbetar bättre med musik, därför ska man få ha det. Citera
Gäst Tibia boy Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Skrivet 19 Februari 2005 Hahaha... det måste jag prova spela in ett Facit fyfan vad härligt tack för tipset :) Citera
Slasktratt Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Skrivet 19 Februari 2005 ;) En i min brossas plugg gjorde det, men han blev bustad för han spolade fram och tillbaka hela tiden :P Citera
shacti Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Skrivet 21 Februari 2005 Man får ju ha lite teknik....typ lägga in så lång paus som det tar fören att skriva in nåt. Aja nu ska vi inte prata mer om hur man fuskar. Själv tycker jag det är skönt med musik medans man arbetar. Då slipper man kompisarnas babbel. Själv har jag en mp3. Citera
Paper Mario Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Skrivet 21 Februari 2005 Ja me nästan alla har en mp3,De är bättre än en cd.spelare dom e oftast så stora oxå Citera
pollenallergi Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Skrivet 21 Februari 2005 Vi får ha mp3 på, men inte så det hörs på lektionerna osv.. :P Spela in saker till historia provet äger förövrigt, särskilt om man spelat in det själv XD. Citera
Gäst 12 Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Skrivet 21 Februari 2005 Bara på rasterna eller lärarna har inte märkt ^^ Citera
shacti Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Skrivet 23 Februari 2005 Tja vissa lärare (nämner inga namn) på vår skola är helt galna och beslagtar allt som går på elekticitet typ... Citera
Burken Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Skrivet 23 Februari 2005 ja har MP3 på tyska lektionerna för då sittar ja längs bak och så märker ingen men annars sitter jag längst fram :( Citera
Simpsons Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Skrivet 25 Februari 2005 Vi får ha det när vi typ skriver och räknar matte :D fast jag tyarr inte ta med min... Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.