Link_Cable Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 (redigerat) Jag har satt i den första nyckeln för sky temple i metroid prime 2, jag har lämnat spelet bakom mig ett tag. vart finns dom andra nycklarna? snbbhjälp tack! Redigerat 19 Februari 2005 av Link_Cable Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_Cable Skrivet 19 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 jag behöver snabbhjälp kan ingen svara? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_Shadow_ Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 jag behöver snabbhjälp kan ingen svara? Det går liksom inte att förklara särskilt bra var dom ligger men gå in på Gamefaqs där finns säkert svaret. :evil: :medieval: :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 http://www.metroid-eu.com/keys.htm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_Cable Skrivet 20 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 ja har redan hittat alla... gamefaqs hade ja redan kollat o de va omöjligt o se va de va........ men iaf tack ändå... nu har jag problem med bossen ja vet hur man gör men de går inge bra... ja ska nog kolla på gamefaqs efter en guide med hur man får tag i resten av livuppgraderingarna och light/dark skott... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 hmmm ska tråden låsas nu? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg