zuper_tails Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 Jag undrar hur barnen får magisaker(Typ Giftsvampar ,älvdamm och lite mer). Det skulle vara snällt ifall ni kunde säga hur man gör :) :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 Giftsvampar börjar växa på din tomt efter ett tag. Älvdamm kan du få genom att låta barnen leka med den nya (Kommer med Makin' Magic) leksakslådan, det kommer upp ett meddelande där det står att du har fått älvdamm. Sedan kan jag tyvär inte komma på dom andra ingredienserna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RedSnake Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 jag har precis fått macin' magic kan nån nått bra tips? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BobSmiley Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 Drakfjäll får du om du "kammar" draken (om du har nån, tror det var kamma eller nåt limnande) Vad jag har hört så får man giftsvampar om barnen frivilligt sätter sig på en svampstol. Och älvdam om dem frivilligt leker med leksakslådan tror jag... =o) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zuper_tails Skrivet 20 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 När jag kittlade draken (när jag gjorde det ganska mycket)Kom det några draktårar.detta kaske inte hör till ämnet men ett litet tips kanske. :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg