Takanuva Skrivet 29 December 2003 Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 hmm dt finns många...jag tror dt är...hmm dt var svårt....Dragon ball Z:legecy of goku II (gba) och sudikoden spelen på playstadion. På pc finns dt inget bra spel...Hmmm nitendo, finns inget bra spel där heller.X box och Game cube har jag inte spelat så dt kan jag inget säga om gillar du matrix efter som du har agent smith som bild? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 29 December 2003 Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 Om det är till GBA så säger jag Golden Sun spelen.... Sen kommer FFTA och Legacy of Goku spelen.... Till pc så ere väl CS d kan man inte komma ifrån.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 29 December 2003 Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 PS2=dbz budokai 2 pc=cs gc=mario kart double dash X-BOX=halo sam som scratch utom till ps2 är det någ doom 3 jag tror att det komer koma till ps2 anars så desert storm 2 :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeadAngel Skrivet 29 December 2003 Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 Guardinans´Cursade (PS1) Mario Kart (N64) Final fantasy 6 (SNES/PS1) Riktiga Tidlösa klassiker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst B!ZZ!* Skrivet 29 December 2003 Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 hmm dt finns många...jag tror dt är...hmm dt var svårt....Dragon ball Z:legecy of goku II (gba) och sudikoden spelen på playstadion. På pc finns dt inget bra spel...Hmmm nitendo, finns inget bra spel där heller.X box och Game cube har jag inte spelat så dt kan jag inget säga om gillar du matrix efter som du har agent smith som bild? :P håll dig till ämnet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kotchimotchi Skrivet 29 December 2003 Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 Ocarina of time så ***** lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 Zelda spelen och golden sun spelen e lätt dom bästa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 Det bästa spelet genom tiderna är METAL GEAR SOLID Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobbis Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 grand theft auto vice city är ju bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 Jag vet inte men Zelda är kul och Zelda: A link to The Past tror jag sägs vara tet bästa Zelda-spelet! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zipy Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 sega md: sonic 2, punisher ps2: gta vc data:dungeon sigie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 PC: Monkey Island 2. MD: Sonic 2 & 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.