Elite Cheater Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 Jag har tänkt köpa ett pokemon spel jag har Silver guld yellow ......... sen tänkte jag. vilket ska man ha av dessa Ruby, sapphire . ............. är det nya pokemon i fire red, leaf green eller som red o blue ?? :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fillanderm Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 nej det är inte som red o blue. det har ny grafik från ruby o sefire de är ett : :cool: spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elite Cheater Skrivet 19 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 äre bara 150pkmon i den som blue o red ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicita Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 Japp tills man får nationaldex då kan man få alla pokémon som finns (Alla går int å fånga/få) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zacha2 Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 jag har leaf green Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 jag har leaf green Vem bryr sej din j*vla pokémon hatare!!! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elite Cheater Skrivet 20 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 asså nu får ni säga vad ni tycker :P Ruby elelr Firered och varför :D måste köpa ngt av dem ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 Ta fire red för det e nyast också e det skojigare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 ta ruby för att fire red är tråkigare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 Fire Red så får man en WireLess Adapter gratis. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ultra_Champion Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 Köp FireRed! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 fire red har det men det e inte lika kul som saphire när man kan va me i contest :cool: .....men köp fire red det e roligare annars :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg