hejsan_1 Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 (redigerat) varför har jag så hög ping när jag spelar css. de kickar mig från alla servrar för det. Redigerat 19 Februari 2005 av hejsan_1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 jag har åsså rätt så hög, jag har typ 10-15 på cz och 1.6, men css har jag 50-60:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hejsan_1 Skrivet 19 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 hehe jag har typ 140 på css Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bullet Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 jag har ping som ligger på 240 typ.. (56k :( ) men jag vet varför man blir kickad.. för att man hackar omkring på banan och för att servern segar ner då och börjar lagga efter ett tag typ.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 mmm, för har du hög latency så blir det ju samma för alla andra, och då blir man oftast kickad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bullet Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 men de brukar gå att fjäska lite.. :P säga typ : snälla bara en gång.. då säger dom alltid ja ok då.. om dom inte har autokick skit... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 skriv: cl_rate 15000 cl_updaterate 25 cl_cmdrate 25 så laggar det mindre och du får lägre ping...MEN du uppdaterar inte lika ofta, det innebär att din fiende ser dej en tusendels sekund före dej men det märker du bara om du e otroligt skillad i cs... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bullet Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 thx!! nu kanske jag inte blir kickad lika lätt :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mandarin Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 Hur mycket har ni som laggar i "loss" och "choke" ?? Gör som Sajko så får ni iaf mindre i "loss" och "choke", men så mycket bättre blir det nog inte för dej me 56k. Pingen kan oxå ha å göra med hur bra din dator är. Har du en crapig dator får du sämmre ping än me ägig dator. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bullet Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 skriv på svenska.. vad menas med "loss" och "choke"?? btw min ping blev inte mkt bättre när jag gjorde som Sajko sa.. :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elite Cheater Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 Kolla så ni ninte har nåra onödiga processer på ; alt ctrl delete Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 (redigerat) Jag har ganska hög latency i css men inte på cs och dod ! Redigerat 24 Februari 2005 av Simpsons Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg