Simpsons Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 Kan man spela wow,(world of warcraft) Lan (nätverk) ?? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 Kan man spela wow,(world of warcraft) Lan (nätverk) ?? :blink: nä det är ett internet spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 20 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 Okej, så man kan bara köra internet och inget annat då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mandarin Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 yupp...d kanske kommer nån singelplayer/lan mod till WoW. Men d finns nog ingen ute nu. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 ja det finns att spela på lan;) men har du det eller??? för jag vill ha det men dete nästan slut överallt...:S ge mig tipps var man kan köpa det billigt;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 20 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 Jag har inte det, tycker att det är dumt att betala så i månaden så jag tyarr inte ha det, men detfinns väl på webhallen.com?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mandarin Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 Det finns lr rättare sagt fanns på nästan varenda butik som har nått med datorer att göra. På d flesta ställen kostar d vell kring 400:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mandarin Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 (redigerat) Bugg !! d belv 2 inläg när ja la in 1 !! Redigerat 20 Februari 2005 av Mandarin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sauron Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 de kostar 120 kr i månaden + 400 för spelet och man kan köpa de lite här och var och man kan inte spela på lan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 Man kan visst spela på lan, om man *host*fixar en crackad version*host* så får man en grej som gör att man kan starta en egen server.. men det e inte till o att rekomendera då: 1. Det inte funkar över internet 2. Kom igen, Blizzard MÅSTE ju göra fler bra spel!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 21 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 Mmm, men jag tycker ej att man ska behöva betala, tänk det blir ju 120 gånger 12 om man ska ha det i ett år och det blir ju 1440 + 400 för spelet, alltså kostar detta spel 1840 kr första året sen om man spelar i fler år kostar det 1440 kr, jag tycker iaf ej att man ska behöva betala i månaden! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 jag håller med simpsons Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.