Tyrael Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 Där har ni fel. Dollarn i dagen läge ligger under 7:- vilket är jäkligt lite. Blizzard har laggt upp en plan för månadsbetalare som ser ut följande: 1 Månad= 14$/månad = 98:- (Per månad vid enmånadstecknande) 3 Månader = 11$/månad = 77:- (Per månad vid 3 månaderstecknande) 6 Månader = 9-10$/Månad = 63-70:- (Per månad vid 6 månaderstecknande) Låt oss säga att man nu väljer att köra 1 månadstecknande i 6 månader istället för att köra deras 6 månadersupplägg. Då skulle priserna se ut såhär: 1 Månad x 6 = 588:- För 6 månader. 6 Månader x 0 = 378-420:- För 6 månader. Prisskillnaden är hela 168:- (Då räknade jag med att det kostar 10$/månad) Så ni tjänar kort och gott på att köra 6 månadersupplägget än 1 månad i taget. Hare gött! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 24 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 Men varför ska men behöva betala? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
datavirre Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 för att Blizzard har ett team som sitter året om å fixar buggar å göör uppgraderingar och dom ska ju också ha betalt om ni förstår va ja menar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ReGaLiS Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 (redigerat) jag kan bara ta att tala om att man betalar mest för att dom skall kunna underhålla alla servrar och som sakt uppdatera bugfixa spelet. som om ni tycker att man inte skall behöva betala skulle jag vilja se er ta hand om en av deras servrar, och om nått gick sönder fick ni ta pengar ur egen ficka! Ni hade f*n varit panka efter 2 Dagar MAX jag tycker ni ska ge f*n i och klaga plus WOW e lätt värt varje krona!! :evil: Redigerat 25 Februari 2005 av ReGaLiS Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 25 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 jo om dom arbetar så med det så, men du behöver ju inte bli aggresiv <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brunbjörnen Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Jag tycker WoW e värt varenda krona de så grymmt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sauron Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 de kostar i månaden för att alla deras servrar kostar pengar att ha uppe men de e värt pengarna tycker jag de äger ju alla rollspel nu iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.