Tuttan74 Skrivet 1 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 Hur får jag hem saker därifrån då? Jag fattar NADA....som vanligt... :wacko: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 Nej, det kostar inte pengar. Klicka på downloads och sedan väljer du clothing, hacked objects eller något annat. Sedan finns en lista över alla saker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tuttan74 Skrivet 2 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 Ok....jag kollade. Men man kommer ju in i ett forum. E de rätt? Men de fanns ingen direkt lista vad jag kunde se.....men om en länk hade ett gem fattade jag att de fanns ngt att hämta där. Som typ woohoo hacked object! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
?????????? Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 mm.. men på sims2 så finns det oxå ett enkelt fusk som gör att man kan dra upp deras humör mätare och man kan oxå dra upp färdighetspoängen.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tuttan74 Skrivet 3 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 Ok....jag har sett de...men har inte fått de att funka. Du skulle inte kunna skriva de igen? Kanske jag har fått fel eller ngt??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
?????????? Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 Ok....jag har sett de...men har inte fått de att funka. Du skulle inte kunna skriva de igen? Kanske jag har fått fel eller ngt??? fusket lr? aja skriver d endå :P boolProp testingCheatsEnabled true men om du skriver det när du är i en tomt så kommer det int funka så skriv det när du är i kvarteret. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tuttan74 Skrivet 3 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 Ok! De e väl de som jag har gjort fel! :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimp@n Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 Ok....jag har sett de...men har inte fått de att funka. Du skulle inte kunna skriva de igen? Kanske jag har fått fel eller ngt??? det funkar visst om man skriver det på en tomt.det är så jag gjorde först och det funkar för mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
?????????? Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 Ok....jag har sett de...men har inte fått de att funka. Du skulle inte kunna skriva de igen? Kanske jag har fått fel eller ngt??? ok men det funka int för mig.. om man int skriver in det där och går ut i kvarteret och sen tillbaka till tomten igen men det är bara jobbigt :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matin447 Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 WOW QUISTIES E EINSTIENS.... BARN BARN ? e IMponerad på den flickan / Pojken ( Hon finns i varje.. fråga ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tuffscout Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 (redigerat) matin447, sense some irony i do. Kanske hon/han gillar att skriva och få FM och hjälpa? Jag gör iaf de.... P.S. Hon/han e inte i varje inlägg. Redigerat 20 Mars 2005 av tuffscout Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg