Hoppa till innehåll

Egna Möbler


larven1

Rekommendera inlägg

NÅgon som vet var man kan få tag i ett program som man kan göra om egna möbler och sånt.. Jag har bodyshop och homecrafter, men i homecrafter kan man ju bara göra om golv och väggar...

Hjälp........... :unsure:

 

Hur får man tag på bodyshop å homecrafter?

Redigerat av Wilma
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Till att skapa egna möbler behöver du ett program som heter BluePrint. Jag vet tyvär inte var man får tag på det. Prova att söka på Google efter 'BluePrint create download'.

 

Till Wilma och Ultra_Champion:

 

Bodyshop följer med alla deluxe-packen till The Sims. T.ex Deluxe, Double Deluxe, Triple Deluxe. HomeCrafter går att ladda ner på internet. Sök på Google.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Till att skapa egna möbler behöver du ett program som heter BluePrint. Jag vet tyvär inte var man får tag på det. Prova att söka på Google efter 'BluePrint create download'.

 

Till Wilma och Ultra_Champion:

 

Bodyshop följer med alla deluxe-packen till The Sims. T.ex Deluxe, Double Deluxe, Triple Deluxe. HomeCrafter går att ladda ner på internet. Sök på Google.

 

Kanske detta program som jag hittade på download.com?

 

http://www.download.com/3120-20_4-0.html?q...wnload&tg=dl-20

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Till att skapa egna möbler behöver du ett program som heter BluePrint. Jag vet tyvär inte var man får tag på det. Prova att söka på Google efter 'BluePrint create download'.

 

Till Wilma och Ultra_Champion:

 

Bodyshop följer med alla deluxe-packen till The Sims. T.ex Deluxe, Double Deluxe, Triple Deluxe. HomeCrafter går att ladda ner på internet. Sök på Google.

 

Nej, tyvär, det du hittade verkar vara någon slags arkitekt-program. Det BluePrint jag har är till för att användas till The Sims. Jag tror att jag fick det på en CD men jag är ganska säker på att man kan ladda ner det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...