Legend_gamer Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 hejsan;) jag behöver förslag på butiker som har wow billigt eller vanligt pris eftersom det e slut i alla afärer jag har kollat i:S :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mandarin Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 Vanligt pris på WoW är ca 398:- Du kan beställa det från internet...om d har det kvar Annars har jag en butik i närheten där inget blir sålt !! "TV-Spels börsen" i Falun. Fast där kostar det 449:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 20 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 Vanligt pris på WoW är ca 398:- Du kan beställa det från internet...om d har det kvar Annars har jag en butik i närheten där inget blir sålt !! "TV-Spels börsen" i Falun. Fast där kostar det 449:- men jag bor i lund;) hehe men var kan man hitta det för 389 eller vad du saa?? :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 jag beställde mitt från www.webbhallen.se tog tre dagar, sen fick jag det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 game om ni hardet i lund. här i växjö har dom kvar massor av wow Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.