Gäst sparky Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 Konsollen kommer ha inbyggd TV. Nätverket räcker ända bort till Japan. Spelet kommer få Wind Waker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MoJJi Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 FETT!!! Kan man kolla på playboy channel på TVn????? Bra att ha med sig in på toan i skolan!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 Har beställt det(eller nåt sånt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 vad har du beställt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Acrius Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 jag ska kanske det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 jag tror att det kommer att rocka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 Funderat på det... Vill ju uppleva en del spel på N64 igen och nu när DS finns så får man ju ett styng av tvekan. Ska man spara, eller ska man köpa det? Det är det knepiga med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 ingen tvekan av mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 jag tror ni kommer bli besvikna av hur likt sm64ds är sm64 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimp@n Skrivet 15 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 Konsollen kommer ha inbyggd TV. Nätverket räcker ända bort till Japan. Spelet kommer få Wind Waker och hur exakt kommer man kunna kolla på tv igentligen?? kan inte du ta och förklara det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.