belly 2 mage Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 om nägon vet någon alvarlig bug tex at man får mkt pengar och sånt så sejj till mig så ska jag säjja till min kompis hans pappa jobbar på jagex och dom som säger en riktig bug blir member !! så skriv ti :P ll mig privat :( :( det är för många buggar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elite Cheater Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 Vad för spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 Runescape.....hur kan man tro att din kompis farsa jobbar i jagex det är ju ett utländskt företag vafan. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 Lol, det vet vi! Tyvärr jag tror inte på dig du vill säkert bara använda buggarna... <_< Lägg in ett bevis här tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RPG-Master Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 Lol, det vet vi! Tyvärr jag tror inte på dig du vill säkert bara använda buggarna... <_< Lägg in ett bevis här tack! just nu finns det typ inga buggar... dom tog bort en som jag upptäckte igår. (i klientkällan asså) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 Upptäckte igår tror det är samma som jag märkte alla goblingar blev hel röda och alla träd var döda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 LOL! Om det är sant så är detta sant:Det gick runt demoner i lumbrigde! HAHAHAHAHAHA! Lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Tycker att det ska bli konstigt i runescape att det blir nåt fel i spelet och alla zombies anfaller oss runescapare i lumbridge så blir det krig ! Muhahahaha Resident Evil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 AAAAAAAAAAAAAAA Jag dör säker då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 En kompis fick en rolig bugg han la in alla sina saker på banken sen fanns dom inte där ja kommer nog dö om det kommer demoner i lumbridge men det e klart då går ja till varrock eller falador Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
koopa Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 asså hur kan ni dö av zombies??? vad är eran combat lvl??? typ 12 eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 alltså då blir det inte runescape ju då blir det ''run resident evil attacks'' :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.