Fable lover Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 jo jag undrar om man dör utan ålder i fable och hur gammal man är när man dör Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 22 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2005 skulle inte tro det.. det är ju en "magisk" värld... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 Haha. Detta får mig att tänka på när min bror testade ett projekt av att dö av ålder, på Fable. Han kom till år 263. Sen pallade han inte mer. Men jag vet inte, mysteriet återstår. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 maze verkar ju hur gammal som helst så... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 Jag har kvar mina Char som ligger på 263 år, får väl rassla fram Fable igen och fortsätta, ta några år i veckan =). Det är ju bara att gå och lägga sig, vakna, gå och lägga sig, vakna :D. Inget svårt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 tycker att det ät tråkigt när man klarat ut det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ruby Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 Tyvärr så dör man aldrig :P! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dajje Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 ;Men ser gubben äldre och äldre ut då ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 Ja. Han blir ju gråhårig, skrynklig och puckelryggad. Min gubbe som är 290 år nu, han börjar likna en mullvad med hängbröst. Undra hur detta ska sluta.. O.O Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Albinster Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 Jag har kvar mina Char som ligger på 263 år, får väl rassla fram Fable igen och fortsätta, ta några år i veckan =). Det är ju bara att gå och lägga sig, vakna, gå och lägga sig, vakna :D. Inget svårt. Man kan bara bli 63 år gammal ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 nä, det kan man inte... min är 95 år och mellanmjölks är ju 290... hur få du ihop det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 6 April 2005 Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 Ohh lite coolt :) Att gubben kan bli hur gammal som helst och när jag får ett Xbox imorn när jag fyller år ska jag troligen komma om mellanmjölk :P om jag köper Fable men det tar ju ett tag att komma i samma ålder, Hur snabbt tar det innan dom växer ett år? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg