alex.e Skrivet 22 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2005 vad ska man göra med krunsy kong i mot k.roll k.roll bara slår mig hela tiden hur ska man göra snälla help :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 22 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2005 vad ska man göra med krunsy kong i mot k.roll k.roll bara slår mig hela tiden hur ska man göra snälla help :( Jag kan hjälpa dig men det finns ingen apa som heter krunsy hur ser "krunsy" ut? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RPG-Master Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 Han menar väll Crunchy... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 (redigerat) Det finns ingen som heter crunchy heller. Dom som finns är Donkey, Diddy, Lanky, Tiny, Chunky. Själv har jag inte lirat sista bossen, men min kusin har (det är hans spel :P). Jag har för mig någon nämnde att man bara skulle slå honom när man är -Chunky- :huh: Redigerat 25 Februari 2005 av KazeN^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Man ska ta super slaget i precis rätt ögonblick :blink: Det är riktigt sårt efter 2 slag, men jag har klarat alla 4 slagen en gång Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
alex.e Skrivet 26 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 jag har klarat k.roll nu men har ett nyt problem hur får man sista guldbananen med lanky kong i wärd4 kan inte koma på hur man gör jag har klarat alla i svampen jag har klarat kaninen en gång hur gör man för att klara honom andra gången snälla help :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg