Spliffor Skrivet 22 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2005 ¾Ë¼ö¾ø´Â ¿¡·¯·Î ÇÁ·Î±×·¥À» Á¾·áÇÕ´Ï´Ù. ¿À·ù¿øÀÎÀ» Àü¼ÛÇϽðڽÀ´Ï±î? Kan nån översätta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 22 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2005 Det är dator kod eller va det nu heter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 Ja säger en sak lycka till ja fattar nolllllllllll Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 tjohej i lingonskogen står det *skoja jag har inte en susning Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Det står: Din dator är för dålig och måste förstöras, Om du väljer att spränga datorn nu, kommer all värdelös hårdvara att förstöras (vilket itne gör nåt) Tryck på "Förstör Nu" eller "Jag skiter i dig, jäkla felmeddelande!" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Det står: Din dator är för dålig och måste förstöras, Om du väljer att spränga datorn nu, kommer all värdelös hårdvara att förstöras (vilket itne gör nåt) Tryck på "Förstör Nu" eller "Jag skiter i dig, jäkla felmeddelande!" Ja det är sant jag översatte på någon sida... Glömt vilken... Men du har nog också översatt där och sedan till svenska... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 haha schyst o blåsa han då >_> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 Meeeeeeee det e ju sant ;) Hehehehe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
One_Life Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 Man ska inte ljuga för andra. Det som står där vet jag inte. Men jag vet att det är en dator kod. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 26 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 >_> de värkar omöjligt och hitta nått/någon som kan översätta de så de är väl bara o låsa tråden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 varför har ni den här tråden här på webspel???? men det kvittar hag fattar endå inte :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 § 1.11. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg