_Shadow_ Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 :evil: Ni vet dom där bollarna i sanctuary fortress som skickar virus till en finns det nåt bra och snabbt sätt att döda dom på????? :evil: :medieval: :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 skjut ett par supermissiler när dom inte har skälden uppe? Själv skjuter jag bara med vanlig power beam uppladdad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 jag brukar skjuta dom med dark beam -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naruto rockar Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 skjut bara är det så svårt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_Cable Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 de är en av de mest störande fiender i mp2e <_< jag brukar fly :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg