nico Skrivet 26 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 det är väl egentligen inte det jag klagar på. det är bara det att om en rektor aldrig visar sig och är på kurs så fort du vill ha tag på honom och har garanterat ungefär 5 gånger att han ska rätta till schemat och dessutom gjort så att vi fått byta ALLA lärare från 7:an när vi började 8:an utom två. detta trots att jag går på en stor skola, låg-mellan och högstadie och aldrig bytt skola. att även lärarna på skolan tycker att han inte uträttar så värst mycket kanske inte förbättrar hans omdöme. men visst du har en poäng i ditt inlägg, men nu är det inte bara pennor och scheman som är problemen. dessutom kan jag försäkra dig att våran rektor skulle inte ens du gilla. det är nämligen så att rektorn blir utbuad exakt VARJE gång han ska hålla tal på skolavslutning eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sparky Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 Rektorna är så j*vla lata dom gör ingen ting Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 våran e bra! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 Våran skola har två rektorer :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 2 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 mhm... så weird... fast kanske inte om du går på gymnasiet förstås... är det bra med flera rektorer då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 Vadå weird vi har en biträdande rektor och en vanlig och båda är dumma i huvudet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 3 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 de flesta (grundskole)skolor har just EN rektor. därför är det mindre normalt med två än med en! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admiralendk Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 Rektorn och dem får ju tårter och dryck och det och så får dom vara i värmen medans vi får vara i kylan! :P Tur att jag inte går i skolan längre :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 Såg faktiskt rektorn idag 2 gånger. vi hade gått in på ställe man inte fich vara på då kom hon och sa åt oss. Sen kom hon in i vårat klassrum, trode hon skulle säga det vi hade gjort, men det gjorde hon inte :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 5 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 våran rektor kan man om man har tur se i matsalen en gång i veckan eller nåt. en gång såg jag honom till och med konversera med en vanlig dödlig elev :blink:. otroligt! han sa; "ta av dig mössan härinne" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 vår rektor är snäll, han brukar gå runt o prata med eleverna ute i korridoren+ att han är oerhört trevlig..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 nico går vi i samma skola eller :P men de e exatct som våran rektor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.