KazeN Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 Kommer detta coola föremål att säljas i affärer? Jag har bara sett den i internetbutiker men det står inget om det säljs exklusivt på internet och sådant. Det kanske är någon som har hört att det kommer säljas i affärer? En bild finns att hitta på denna sida: http://www.webhallen.com/prod.php?id=38369 :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 No way grabben, NO way Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 Jag vet inte. Men den kommer ju inte att säljas på BR precis :P men watta fuck. Om inte din tv-spels butik har den hemma så kan dom väll ta hem den åt dig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 27 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 Mjo, jag vet att den ska klassas som prydnad men den ska ju fungera att användas och så också. Då vill man helst åka till affären och fråga om man kan prova den och se om den är bekväm att hålla i m.m. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 Den var ju grym :cool: Lätt man skulle köpa en sån om man skulle köpa ett Resident evil 4 men jag ska inte köpa det. Men bara man ser på din avatar Kazen^ så vet man att du ska köpa det :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 27 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 Helt klart, det är ju råcoolt :P. Detta kommer nog bli mitt favoritspel till gamecube ett bra tag. Jag tycker kontrollen skulle vara häftig att spela på när man satt och lirade det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_Cable Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 jag tror nog inte jag skulle gilla det spelet eller den controllern :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 27 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 Visst, åldern spelar ju också roll. inte skulle någon låta en 9åring köpa detta spel (okej någon kanske). Jag får väl helt enkelt se om dom säljer det i affären när jag köper spelet om 19dagar =). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 Jag ska inte köpa det..... För det är inte riktigt min typ av spelsmak jag gillar strider med svärd och lite bilspel och litegrann sjutspel tex ......Zelda spelen Bond spelen fast SSBM är också bra och jag har glömt att säga vika jag ska köpa av dom kommande: Far cry:Instics:lätt det Medal of honor -Dogs of var:Kanske The Legend of Zelda - (okänd undertitel)lätt det Tales of sympthonia:Alltid slut på affärerna snart ger jag upp <_< Timmesplitter:future perfekt:oj höll på glömma det. Plus att jag också ska köpa...Nintendo DS och kanske ett xbox det blit dyrt med allt Men angående Den där kontrollen den är rätt dyr :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 27 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 Visst, den kostar runt 200kr mer än vanliga kontroller men den är ju väldigt speciell också. För det första så är det ju designen (ganska självklart) och för det andra så har den re4 loggan på sig. Det kanske är begränsad upplaga också så det är väl säkrast att hugga åt sig en tidigt isåfall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 jag ska inte köpa den tar bara plats och kommer att kosta mer en en vanlig kontroll Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 Inget RE4 utan Chainsaw. Det är reglerna. På Game, i Malmö, hade dom den för provning. Jag var personligen inte där, men jag hade två kamrater som rännde in och höll. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg