Hoppa till innehåll

Chainsaw Kontroll


KazeN
 Dela

Rekommendera inlägg

Kommer detta coola föremål att säljas i affärer? Jag har bara sett den i internetbutiker men det står inget om det säljs exklusivt på internet och sådant. Det kanske är någon som har hört att det kommer säljas i affärer?

 

En bild finns att hitta på denna sida: http://www.webhallen.com/prod.php?id=38369

 

:cool:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 25
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Mjo, jag vet att den ska klassas som prydnad men den ska ju fungera att användas och så också. Då vill man helst åka till affären och fråga om man kan prova den och se om den är bekväm att hålla i m.m.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Visst, åldern spelar ju också roll. inte skulle någon låta en 9åring köpa detta spel (okej någon kanske). Jag får väl helt enkelt se om dom säljer det i affären när jag köper spelet om 19dagar =).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag ska inte köpa det..... För det är inte riktigt min typ av spelsmak jag gillar strider med svärd och lite bilspel och litegrann sjutspel tex ......Zelda spelen Bond spelen fast SSBM är också bra och jag har glömt att säga vika jag ska köpa av dom kommande:

 

Far cry:Instics:lätt det

Medal of honor -Dogs of var:Kanske

The Legend of Zelda - (okänd undertitel)lätt det

Tales of sympthonia:Alltid slut på affärerna snart ger jag upp <_<

Timmesplitter:future perfekt:oj höll på glömma det.

 

Plus att jag också ska köpa...Nintendo DS och kanske ett xbox det blit dyrt med allt

 

Men angående Den där kontrollen den är rätt dyr :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Visst, den kostar runt 200kr mer än vanliga kontroller men den är ju väldigt speciell också. För det första så är det ju designen (ganska självklart) och för det andra så har den re4 loggan på sig. Det kanske är begränsad upplaga också så det är väl säkrast att hugga åt sig en tidigt isåfall.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...