KazeN Skrivet 14 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 Jag hörde från club nintendo att det troligtvis inte skulle komma till sverige. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 Jo. Det ska den. Vad jag hört. Var på Game, hade vägarna förbi. Känner en av expiditerna lite, småsnackade och så kom vi in på RE4. Så sa han att han kunde lägga undan en Chainsaw till mig, den skulle komma in till lagret i samband med att spelet släpps. Men det kan ju ändras. Club Nintendo har förmodligen bättre koll än en tjock expidit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_onkel Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 vem ska inte köpa det spelet. ser ju grymt bra ut har redan bokat de på webhallen men inte motorsågs kontrollen men om min gc går sönder nån gång så kan man ju alltid köp dendär gcn med resident evil 4 logga på Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jovve^ Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 :P En motorsågskontoll så grym. haha om jag ska köpa ett Resident evil 4 skulle jag köpa den! Men nu ska jag inte det så det blir nog ingen urgrym kontroll <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebab Nisse Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 den ska säljas i england har jag hört :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 den ska säljas i england har jag hört :cool: Jag har också hört detMen den kommer ju förmodligen att säljas i dom flesta länderna Utom dom fattiga Men Motorsågen var cool Men tyvär kommer jag inte att behöva andvänding av den ska inte köpa Resident Evil 4 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 den ska säljas i england har jag hört :cool: Varför inte, Alla Resident Evil spel är roliga, Men kluriga, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 den ska säljas i england har jag hört :cool: Tycker bara inte om Skräck spel eller vad man ska kalla det, så är det :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 ok, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 15 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 Men hallå? Det är inget krav på att man ska köpa resident evil 4 bara för att man vill ha kontrollen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 Kommer motorsågen att få användning i fler spel än just Resident Evil 4 ? Precis som Bongo Trummorna fick ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 16 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 Vad jag har förstått så är denna kontrollen en vanlig kontroll med ovanlig form. alla knappar sitter ju på samma plats och så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg