Gäst Adema Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 ok jag ska inte köpa ds istället psp för det kommer bara vara JOBBIGT med touchscreen jag menar för att skjut på mp:hunters måste man trycka på skärmen OTTO DÅLIGT man liksom gör allt med den och ja liksom det kommer bli jobbigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Ska man skjuta med skärmen?!!? dött system...måste finnas nåt sätt att ändra kontrollerna nånstans... Jag ska ha Nintendo DS därför att...därför att...öhhh...har jag inte kommit på än... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Man behöver inte använda touchscreen´en för det finns andra kontroller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 jag der tror jag att vi redan vet redan eller?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 Det verkar inte som Adema och -=jediknight=- visste det..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 jag visste att man kan använda dom andra knapparna för LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGE sen... jag bara trodde att han grävt upp lite info om det spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 Okej.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 men den där nya DS e väl en ny konsol(tycker ja iaf) för den heter ju NINTENDO DS..... ;) Den enda nya gameboy(om man kan säga nu att den e ny)e den där GAMEBOY ADVANCE SP... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 Ja...fast har ni testat DS? jag har hört att den däringa Touch screen fungerar riktigt bra. Och att man inte stör sig på den. Men vi får väl se sen när vi spelat hunters demon på DS den 11:e mars:). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gryphon Skrivet 28 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 så det är ingen "riktig" gameboy asså :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 (redigerat) en liten samman fattning, Nintendo Ds kommer den 11 mars, den nedre skärmen har touch screen, den är röst styrd, kan linka upp till 16 spelar sammtidigt, och minst 10m avstånd.det finns 2 fack, ett för dom nya spelen och ett för game boy advance spel.det kommer att kosta runt 1500kr och har lika bra, ibland bättre grafik en nintendo 64. + att det kommer en fruktansvärt massa spel till det också. ha det bra. PS. nintendo DS är mycke riktigt ett slags game boy, eftersom det går att ta med, och vissa spel går BARA att spela genom touch sreenen. DS(inte nintendo DS) Redigerat 28 Februari 2005 av Vet_inget Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 3 fack! Den tredje är ett fack för "pennan". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg