Ganon Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 mitt Ad-ware tog bort saker på dator så att jag inte kunde köra eller öppna vissa program. :angry: :angry: :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admiralendk Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 Såna frågor kan du ta upp på dinpc.se! :P :bah: :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega99 Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 (redigerat) DET ÄR BARA SIMPEL REKLAM!!! DET STÅR ATT DU KANSKE HAR SPYWARE FÖR ATT FÖRETAGET VILL ATT DU SKA KÖPA DERAS ANTI-SPYWARE!!!!!! ETT TIPS FÖR ATT FÅ BORT DET ÄR ATT RENSA DINA COOKIES OCH GÅ TILL INTERNET ALTERNATIV OCH BYTA STARTSIDA TILL MSN ELLER NÅT SÅNT. (PS. AD-AWARE funkar mot spyware så om ad-aware inte hittar spyware så har du inga! Redigerat 2 Mars 2005 av Mega99 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simme Skrivet 3 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 Jag tror jag vet vad det är!!!! Vad händer när du trycker på fönstret? Om du kommer till en hemsida så är det bara reklam! Det är ett företag som gör sin reklam så! Det kommer upp ett fönster som varnar för att du KANSKE, KANSKE har spyware på din data, alla KANSKE har spyware på sin data men fönstret är ett reklamfönster för ett företag som säljer program som tar bort spyware! TRO MIG, JAG HADE SAMMA SAK! ja det är precis så....... :unsure: men hur får jag bort det då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega99 Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 (redigerat) Ett tips är att rensa cookies och gå till "internet alternativ" och ändra din startsida till te.x msn.se. Och gå till "Lägg till eller ta bort program" i kontrollpanelen och av installera (om du har) program som "weather tool" eller nåt sånt och "search assisitant" och "slotch bar". (vet inte om jag skrev rätta namn men avinstallera alla program med likande namn.) JAG HADE EXAKT SAMMA SAK. Redigerat 3 Mars 2005 av Mega99 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simme Skrivet 8 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 Det fungerade inte :blink: blir knäpp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 (redigerat) Förut så fick jag ett popup medelande när jag hade spyware Download AntiAdaware.Det stog när du laddar ner det så försvinner inte din underbara spyware.Fast spyware är hur enkelt som helst att få bort. Redigerat 8 Mars 2005 av Cobraz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 Jag har Ad-Aware och det äger! Fixa det ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega99 Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 Jag vet hur du fixar det enkelt! Skaffa en popup blockerare! Då kommer aldrig popups mer! Sök på google efter "popup blockers"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 1. Använd Mozilla FF 2. Använd Ad-Aware 3. Använd någon form av RegisterCleaner [såvida du inte vet hur man rensar manuellt] 4. Ladda aldrig ned adware- och/eller spywarevänliga program. Använder du Internet Explorer får du oftast rensa datorn efter varje gång du surfat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega99 Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 Men fatta! han har inte spyware!!!! Lyd mitt råd: Skaffa en popup blockerare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 eller, gå INTE in på några j*vla skumma sidor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.