Simme Skrivet 12 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 jag har en del popup blokerare men det fungerar inte å dom där kommer bara upp första gången jag öppnar internet explorer... och ibland får jag internet länkar satta på skrivbordet ......... har ad-aware och msn popup blokerare och ock nån mer blockerare...å norton antivirus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega99 Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 HMM, du kan ju alltid stämma sidan för deras reklam :P. Om ingenting funkar så får du göra en systemåterställning, villken data hade du, XP? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 lol. Jag har 100 spywares dagligen, de är för det mesta ofarliga.. Ad-Aware, Spyware Doctor är bra program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simme Skrivet 18 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 ja jag har xp...men hur gör jag en system återstälning å vad händer när jag gör den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega99 Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 OOO, en systemåterställning (perfekt!). Öppna startmenyn och på höger sida finns det nåt vid namn "Hjälp och support", klicka på den. Sedan kommer det upp ett fönster (man måste ha internet), klicka på "rätta till ett problem" längst ner på vänster sida. Sedan klickar du på "ångra ändringar i systemet genom att använda Systemåterställning". Och sedan mitt i skärmen en liten bit ner finns "kör guiden systemåterställning" klicka och gör som det står. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.