Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Alla som var på maiden's konsert i göteborg 2003.sångaren i maiden snackede ju lite han sa att mtv var en skit kanal bara för att de inte ville visa deras musik videor bara för att mtv tycker att det är ju bara gamla gubbar som lysnar på maiden. men va f*n nästan alla som står på så plats är ju ungdommar.

skriv vad ni tycker om att mtv sa att det är bara gamla gubbar som ly sna på maiden. själv tycker jag att det är skit snack av mtv :angry:

Gäst Spirtual
Skrivet

Sångarn heter Bruce Dickinson.

Jag tycker att Mtv är en j*vla skitkanal som bara visa en massa j*vla fjortispop o hiphop.

Jag har nog aldrig sett en metal-video på mtv faktist :blink:

Bruce har helt rätt :evil:

Skrivet (redigerat)

Jag orkade bara inte skriva hans namn

mtv är skit men i stockholm sår fins det en en radio kanal med bara rock

Redigerat av PCH
Skrivet

MTV och ZTV är musikkanaler som är inriktade "på den poppuläraste musiken" Just nu, alltså all, Hipp Hopp all R/B, pop och fjortisband som Good Charlott.

Bra band som. T.ex. Iron Maiden är inte ett populärt band som spelas på radio och liknande så dom anses vara ute, därför visas dom inte på MTV och dylika kanaler.

Men ibland slinker faktiskt en del bra band in:

Within Temptation har varit med, med låtarna Ice Queen och Stand my ground

Him har haft många av deras bra låtar med

Men fast några bra Band/låtar slinker in i bland så är mesta delen skit.

Jag tycker att det är en urusel kanal.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...