PCH Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Skrivet 24 Februari 2005 Alla som var på maiden's konsert i göteborg 2003.sångaren i maiden snackede ju lite han sa att mtv var en skit kanal bara för att de inte ville visa deras musik videor bara för att mtv tycker att det är ju bara gamla gubbar som lysnar på maiden. men va f*n nästan alla som står på så plats är ju ungdommar. skriv vad ni tycker om att mtv sa att det är bara gamla gubbar som ly sna på maiden. själv tycker jag att det är skit snack av mtv :angry: Citera
Gäst Spirtual Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Skrivet 24 Februari 2005 Sångarn heter Bruce Dickinson. Jag tycker att Mtv är en j*vla skitkanal som bara visa en massa j*vla fjortispop o hiphop. Jag har nog aldrig sett en metal-video på mtv faktist :blink: Bruce har helt rätt :evil: Citera
PCH Skrivet 24 Februari 2005 Författare Rapport Skrivet 24 Februari 2005 (redigerat) Jag orkade bara inte skriva hans namn mtv är skit men i stockholm sår fins det en en radio kanal med bara rock Redigerat 24 Februari 2005 av PCH Citera
Selene Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Skrivet 25 Februari 2005 MTV och ZTV är musikkanaler som är inriktade "på den poppuläraste musiken" Just nu, alltså all, Hipp Hopp all R/B, pop och fjortisband som Good Charlott. Bra band som. T.ex. Iron Maiden är inte ett populärt band som spelas på radio och liknande så dom anses vara ute, därför visas dom inte på MTV och dylika kanaler. Men ibland slinker faktiskt en del bra band in: Within Temptation har varit med, med låtarna Ice Queen och Stand my ground Him har haft många av deras bra låtar med Men fast några bra Band/låtar slinker in i bland så är mesta delen skit. Jag tycker att det är en urusel kanal. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.