Nimtro Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 På Black and White så får man röd räkvidd from börja och jag undrar kan man ändra färg på räkviden? snälla svara! :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 På Black and White så får man röd räkvidd from börja och jag undrar kan man ändra färg på räkviden? snälla svara! :unsure: dte tror jag ej inte vad jag vet när jag spleat det men det va ju ett tag sen =)) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 räkviden? en Räk-Video? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 Nej, man kan inte byta färg på räckvidden. Möjligtvis genom att byta namn på filer och dylikt . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nimtro Skrivet 26 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 Nej, man kan inte byta färg på räckvidden. Möjligtvis genom att byta namn på filer och dylikt . Ok så du menar att man ska byta namn t.ex kazar så får man gul räkvid eller menar du så??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 Nej, jag menar att du ska byta namn på filer. Namnet du har i spelet spelar ingen roll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.