Steezy Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Det händer väldigt sällan att jag kommer försent. Men en i min klass kommer typ alltid försent två gånger har han sovit hela skoldagen, Sen nån gång kom han 13.00. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 Jag skolkar aldrig! Men jag har kommit försent ett par gånger! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 Aldrig skolkat. Aldrig kommit försent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 En som gick i min kalss han komm typ klockan 10 varje dag och en gång var han borta i en vecka. Det var säkert därför jag hotade att slänga ut han i vöstret för han var dum mot mig. och han var svin äklog han fick gå om det var tur det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 vadå kommer försent eller skolkar :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 När jag gick i 2an typ då gick en i min klass som heter rainer han var bara på 25 skoldagar på en termin :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 Min kompis kom i 1 timme försen pågrund att han hadde för sovit sig. Men han fick ingen kvarsittnig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sparky Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 Man blir piskad ivåran skola en gång hotade läran en med kniv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 inte kommit försent men bråkar på lektionen det var en som reta mig då gick jag frram och bråta ner den....................... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 Man blir piskad ivåran skola en gång hotade läran en med kniv Det där kan jag nästan inte tro på! Det är förbjudet att göra sånt så då kan du anmäla det om du har bevis! Själv har jag aldrig skolkat för det är inte bra och försent kom jag förut VÄLDIGT ofta men nu ALDRIG! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 Man blir piskad ivåran skola en gång hotade läran en med kniv Om läraren skulle piskat någon så skulle den kanske fått fängelse för misshandel och varför anmäler du till polisen om det är sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meteora Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 Kommer sällan för sent men min en av mina kompisar kommer för sent ca 2ggr i veckan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.