Gäst Tibia boy Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 Tycker ni att man ska få hemringning för att man öppnade en dörr två gånger? Jeakla d@AmP lärare gjorde det på mig helt kOkO han e vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 Ofta hemringning för det, jag har aldrig fåt hemringening och gjort mycket vätte saker än det där Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 vadå? är läraren sjuk i huvudet det är klart man inte ska få hemringning för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Tycker ni att man ska få hemringning för att man öppnade en dörr två gånger? Jeakla d@AmP lärare gjorde det på mig helt kOkO han e vad tycker ni? Hur menar du öppna en dörr två gånger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Tycker ej att man ska få det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Vilken dörr ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 Jag har typ kallat andra cp och kallat min skola SärSkola och Sär klass m.m men har inte fått hemringning + jag har sagt att vår klass gör mig Psykiskt sjuk Då fick jag en lapp hem :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 Jag har typ kallat andra cp och kallat min skola SärSkola och Sär klass m.m men har inte fått hemringning + jag har sagt att vår klass gör mig Psykiskt sjuk Då fick jag en lapp hem :( :lol: hemlapp :P haha det så jag aldrig då kanske jag var nån annanstans Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 Jag har typ kallat andra cp och kallat min skola SärSkola och Sär klass m.m men har inte fått hemringning + jag har sagt att vår klass gör mig Psykiskt sjuk Då fick jag en lapp hem :( Men det var typ när vi skulle göra Nyheter 2004. Då king_of_cheats retade. Då sa den att han var Dum. då sa han att han blev Pcykst störd av dom i klassen. Så var det :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 Jopp Läraren fick lite damp men konstigt då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 Jopp Läraren fick lite damp men konstigt då! Dom får ju alltid damp en gång när jag skulle hämta linjalen: GÅ OCH SETT DIG!!!! Alla börja skratta :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 Bara man rör någon får lärarn DAMP :unsure: :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.