Trasheye Skrivet 9 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 jag har frågat i skolan och dom säger att han inte är död......-.det borde visats på tv.....även om han bara är en b-skådis.... :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 jag har frågat i skolan och dom säger att han inte är död......-.det borde visats på tv.....även om han bara är en b-skådis.... :visslar: Dom kanske har sakt något på MTV news Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 17 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 mmm...kanske......men jag har inte hört något där.... :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 Jackass var bättre än vad både Wildboyz och Viva la bam är tycker jag! Jackass var några av mina idoler ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 (redigerat) jag har hört att han dog när han nicka ett bowlingklot & det var ju synd att han dog... :( http://www.kmcwheels.com/images/famous_rides/wee_man.jpg Redigerat 27 Juni 2006 av mr COOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 (redigerat) Sorgligt, han var ju bäst av alla i Jackass. :( Redigerat 27 Juni 2006 av Ganon20000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 vad jag har hört så dog han av att dom släppte ett bovlingklot i huvet på honom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 (redigerat) Han är inte död, typiskt rykte :) http://www.imdb.com/name/nm0010338/ (Om ni kollar i trådarna längst nere ser ni ju att det är ett rykte som gått i mer än 3 år, hehe.) Redigerat 27 Juni 2006 av Ytterman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Detta är sant :( :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Detta är sant :( :( Och det grundar du på...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Han dog inte genom ett bowling klot i huvudet. Han är inte enns död :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Puh, tur att han inte är död. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.