Dysfunction Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 Fönster Långhorn....jaja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bullet Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 HAHAHA :D det låter ganska gay.. tänk efter riktigt noga nu :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ReGaLiS Skrivet 28 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 ok för er Windows hatare finns det faktist en windows emulator i dom fletsta linux versioner! tips för alla nybörjare in linux e fedora core 2.. det e lättast och man får med MÅNGA gratis program.. så om ni ska tanka de så SKA det va 3 cd's det e att rekomendera tror det finns typ 3 kända virus till linux och inget av dom e farligt plus att det finns inget som heter eller liknar "bluescreen" :cool: :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacobz1 Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 om ett år kommer en ny windows den kallas typ xp 64 eller nåt och man måste ha en spec processor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 Det är inget nytt windows. Det är samma förutom att det har stöd för 64bitar. Finns förövrigt att tanka ner gratis nu, som beta då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 windows longhorn kommer inte att hete longhorn såvitt jag har förstått. det är bara ett kodnamn. de har föressten redan börjat med windowsversionen som ska komma efter longhorn. ute i tid iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 nico, vart läste du det? Jo, longhorn är ett kodnamn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 pc för alla eller om det var pc hemma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Acrius Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 Jag varnar er för long horn eftersom om ni laddar privat så kan dom kolla det men jag respektrar reglerna här på fuska så jag ska sluta nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 pc för alla eller om det var pc hemma. Ok undrade också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ReGaLiS Skrivet 16 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 Asså Windows XP 64 finns ute.. och för att ha användning av de måste man ha en 64-bits Processor ex: AMD 3000+ eller varför inte en 4100+? :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 Jag varnar er för long horn eftersom om ni laddar privat så kan dom kolla det men jag respektrar reglerna här på fuska så jag ska sluta nu. antar att du menar att det är olagligt att ladda ner program från DC, Kazaa osv? om inte jag har fel så är longhorn GRATIS och LAGLIGT att ladda ner eftersom att det bara är en betaversion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.