Gäst henke37 Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 Beta betyder inte gratis, det betyder fullt med buggar. Beta verssioner kan vara gratis, men man behöver inte ens kunna få se på en skärmdump. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 betaversioner behöver inte vara gratis, har jag sagt det eller? longhorn är bara en betaversion, så microsoft tycker att man kan få ladda ner den gratis. men nu är jag inte helt säker på att longhorn betan är gratis men... föressten kan betaversioner fungera hur bra som helst, det ska egentligen vara en version med så få buggar som möjligt men det är oftast bra mycket buggigare än den skarpa versionen. alpha versionen däremot är alltid hur buggig som helst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 betaversioner behöver inte vara gratis, har jag sagt det eller? longhorn är bara en betaversion, så microsoft tycker att man kan få ladda ner den gratis. men nu är jag inte helt säker på att longhorn betan är gratis men... föressten kan betaversioner fungera hur bra som helst, det ska egentligen vara en version med så få buggar som möjligt men det är oftast bra mycket buggigare än den skarpa versionen. alpha versionen däremot är alltid hur buggig som helst! Du antyder ju att du menar det när du säger: "om inte jag har fel så är longhorn GRATIS och LAGLIGT att ladda ner eftersom att det bara är en betaversion." Longhorn är inte gratis. Om microsoft skulle bestämma sig för att testa beta eller alpha så gör de det med speciellt utvalda personer...så slutna cirklar som möjligt... De versioner som har gått att ladda ned är såna som har läckt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 nu hade jag för mig att longhorn betan fanns gratis hos microsoft, men jag hade tydligen fel. sorry så heeeeemmmskt myyyckeeettt. jag antydde att microsoft tyckte att de inte ville ta betalt för att det var en beta. nu kan faktiskt vissa företag testa longhorn gratis, men inte allmänheten. har själv blivit utvald som betatestare för ett spelföretag så jag borde väl veta att betaversioner inte alltid går att ladda ner. men t.ex. är mozillas firefox-tilläggs sida en beta men den går att använda av alla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 Jag har redan nya Longhorn skinnet till MSN Messenger :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 Jag har redan nya Longhorn skinnet till MSN Messenger :). Skicka en skärmdump! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 ja gör det! vart kan man få tag på det? måste man ha messenger plus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 Nej. Det behöver man inte. Men MSN 7.0. Länkar senare, här har ni dumpen iallafall.. http://img172.exs.cx/my.php?loc=img172&ima...longhorn4ym.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.