Salzalada Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Läs rubriken. Är spelet värt att köpa? Vad tycker ni? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sas Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Läs rubriken. Är spelet värt att köpa? Vad tycker ni? ja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LaAD Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Ja det är det :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 25 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Varför är det värt att köpa? Förklara... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sparky Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 BÄST Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 25 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Förklara BÄTTRE... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Det är värt att köpa men shit, det skrämde skiten ur mig :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Jag tycker det är kul. Varför? Tja, fin grafik, bra varaktighet (det kommer ta dig ett bra tag att hitta alla blåa mynt). Varierade banor med bra musik och fina ljudeffekter. Dock kan det huvuduppdragen vara lätta. Det finns ändå många dolda shine sprites att finna och man tröttnar inte på att spela det i första taget. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LaAD Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Det är kul att man alltid kan hitta nya shines och blåa mynt. Men det finns endel som värkligen hatar Super Mario SunShine. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 26 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 (redigerat) Tack! Det var bättre! Tror att jag köper spelet då... KazeN^ Sa ju att det är lång varaktighet... Och man tröttnar inte på deti första taget... =) Men jag undrar lite vad det går ut på? Är det som på Snes? Man ska rädda en prinsessa? Redigerat 26 Februari 2005 av Salzalada Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LaAD Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 Ja man ska rädda Peach Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 köp det det rockar :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg