-=jedi knight=- Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 (redigerat) Det verkar inte som om man ska rädda Peach när man börjar spela. Jag gillar deras röster i scenerna Redigerat 26 Februari 2005 av -=jedi knight=- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 Baby Bowser har kidnappat Peach för att Bowser säger att Peach är Baby bowsers mamma och då ska mario rädda henne. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 man ska dels rädda peach men man ska ta bort allt smuts för mario har blivit anklagad att ha smutsat ner om jag kom ihåg rätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 grafik:10 skit bra kontroller:10 ochså bra hålbarhet:8 man tröttnar typ på en och en halv månad............ ja det är värt och köpa et.......... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 26 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 (redigerat) Spelet är i min hand nästa vecka! =D =) Tack för era förslag varför jag ska köpa det... =) Redigerat 26 Februari 2005 av Salzalada Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_Cable Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 (redigerat) ok, varför får du det inte förens en vecka? ja ska skaffa lm när ja har tröttnat på animal crossing... för de e inne för mig ;) fast ja skaffa de när de kom ut :D ja önskar att ja glömmer bort hela spelet och sedan kör om det :) Redigerat 26 Februari 2005 av Link_Cable Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 Fast så beror det ju på hur bra du är också. Om du är riktigt usel (vilket jag inte tror du är) så kommer det ta ett braaa tag innan du kommer till sista bossen. Jag har däremot spelat om det ett antal gånger nu. Lycka till med spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg