Simpsons Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Måste man ladda upp sin banner med en länk, eller kan man ladda upp den ifrån datorn?? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 (redigerat) Om du änvänder bifogafunktionen ska du ladda upp filen från din dator. Använder du så ska det vara uppladdat på en hemsida. EDIT: Förlåt jag tänkte på forumet när jag skrev mitt inlägg ^^ Redigerat 25 Februari 2005 av Quisties Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 25 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 (redigerat) Okej, men jag hittar ej var man bifogar.. :visslar: Redigerat 25 Februari 2005 av Simpsons Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Hej! Du måste länka den från en annan sida. Du kan inte ladda upp den speciellt för presentationen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 25 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Okej, typ silentwhisper då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 Okej, typ silentwhisper då? Jomenvisst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 På http://imageshack.us behöver du inte registrera iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.