Gäst RebeL9 Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 Och jag är 100% säker på att du kommer snart att ångra dej.Du är ett Sony-f*n,e du inte det?Vem bryr sej om grafiken,ljudet.Det är lixom Nintendo-fans som vill SJÄLVKLART ha NDS,t.e.x jag.Och hur kan du testat båda noggrant? 1.Har det kommit ut till Skottland?Tror ej så. 2.Hur många år e du?22?Du behöver 3500 spänn(i Sverige)för att kunna köpa det där. 3.Om du nu e bara 14-16 år,har du frågat mamma & pappa om du fick dom två konsollerna? 4.Haru märkt att det finns chat på NDS.Du snackar skit om NDS. Svara på frågorna.....+jag vill ha bevis på det där,t.e.x ett foto...... :evil: for att jag bor i Skottland och har inget svenskt tangentbord. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RebeL9 Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 Om man har ett syskon/föräldrar/släkting i huset så kan man ju chatta med dom :) ja da kravs det att alla i familjen har en DS. sa korkat sa att man maste vara ubernord for att komma pa en san ide Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 välj ds om du vill ha mario o bond(jag vill det) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 Jag menade ju om NÅN av dom har det <_< tex så ska min 8 årige bror köpa det... (hans rum ligger precis ovanför mitt) så du kan vi chatta + spel spel i multiplayer... <_< <_< <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 NINTENDO DSLätt att man köper nintendo ds o super mario 64 DS! Det är bästa selet i världen!( längtar såååååååååååååååå till 11 mars) Finns att köpa redan nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 import ja.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 import ja.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Holming-the-King Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 psp dom kommer ha bäst spel... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 Tycker du ridge racer e bättre än mario? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 inte jag iallafall..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 DS kommer idag,hoppas att de finns någon att spela multyplayer med nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst x0t Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 PSP skulle jag nog välja, gillar inte mario och såna spel.. ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg