Gäst 0012 Skrivet 14 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2003 ok men denna håller jag och på köpa lotter jag har köpt 36 lotter om jag vinner ska jag köpa gliter o skugga :D och om jag har kvar ska jag lägga in dem i banken för att jag sammlar till användargrupp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 14 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2003 Jag har bara köpt 2 lotter än, men jag tar det lugnt. Jag kanske vinner ändå. Man tjänar ju också poäng på att göra nya inlägg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst vampire Skrivet 14 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2003 Ja. men intressant att veta vad ni spelaar för! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 15 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2003 de gö inge, men efter som vissa människor köper 100 lotter å andra kanske 2, så har dom som köpte 100 lotter större chans att vinna........de blir jävligt orättvist, om ni ursäktar språket........... Det tycker inte jag. Dom som köper fler lotter förlorar ju mer poäng. Det är rättvist tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 15 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2003 jaja, om man ser de på de sätte, ja, men dom har ju oxå större chans att vinna, även om dom köper massor av lotter och blir av me poäng..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 15 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2003 2 st köpte jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 grattis sboy2 du vann igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 det här är sjukt den här gången köpte jag bara 11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 dela dina poäng me mig plzzzz. :wink: (vill inte va ego) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 tigg helst inte för det är så jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2003 Varför tigga? Det tjänar aldrig man på, bara nån som är emot. Själv så tänker jag snåla med mina poäng. Därför att i början är man så himla fattig! Någon som håller med? Nehe, då får man vara den ända snåla här på forumet. :?: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.