Snake Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 (redigerat) Hur ska du ha det, Xade? Ena sekunden påstår du att "han" (gud, man säger ju inte gudinna...? alltså HAN) inte är nån Jehova, men andra så håller du med Zdravo när han säger så... :huh: Redigerat 13 April 2005 av Snake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 När man dör kommer man till ett nästa liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 och det vet du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 Exakt, och straffet är inte kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 nej, och det är itne så kul att bli straffad med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 Gud är ju för f*n en diktator isånafall. Dom som följer honom och rövslickar blir belönade, och andra blir straffade. Ett evigt liv tror jag skulle bli rättså långtråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 Gud är ju för f*n en diktator isånafall. Dom som följer honom och rövslickar blir belönade, och andra blir straffade. Ett evigt liv tror jag skulle bli rättså långtråkigt. Långtråkigt, du behöver inte oroa dig i alla fall, du tillhör inte de som får evigt liv ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 du kommer värkligen inte få det........... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 Ett evigt liv skulle bara vara kul om man fick leva på jorden. I himlen kan man inte göra någon nytta. Hoppas att jag lever ännu riktigt många liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 i himmlen sitter man ju på ett fluffigt moln o spelar harpa :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 Otroligt tråkigt om man måste göra det i all evighet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 Gud är ju för f*n en diktator isånafall. Dom som följer honom och rövslickar blir belönade, och andra blir straffade. Ett evigt liv tror jag skulle bli rättså långtråkigt. Så det är för mycket begärt att visa lite respekt mot den som skapat hela världen, isåfall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.