ELF Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 (redigerat) Vi har redan för många kyrkor i vårat land. Jag bor i en liten bonhåla kan man säga. Det finns en skola med ca 100 elever på, så ni vet ungefär hur stor hålan är. Vi har vanliga kyrkan, Philadelpia, Betel och en till som jag inte kan komma på namnet på. Det är lite för mycket med 4 kyrkor... Redigerat 23 April 2005 av TheDarkElf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 det för finns lite kyrkor i landet, dessutom borde alla moskeer rivas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fuel Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 correct! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 Alla ska få stanna kvar och det är inte sverige som betalar för att bygga moosker det är som vill ha en moskee här o.s.v ska betala. Då ska ni veta en sak om ni river moskerna sverige kommer få dåligt rykte och kanske bli krig då tror jag inte vi blir så glada. Ni är glada att dem vita slavar dem svarta i gruvorna i Afrika och så får dem vita 10000 för varje diamant och slavarna 1 kr är lön ni tycker det ska va så jag vet det ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 jag tycker ändå inte om att alla får utöva sin religion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 Det får finnas olika religoner i sverige fast inte att dem ska köpa in stora högtalare och att dem ska skrika ut bönerna över hela kommunen. Fast i mellanöstern finns det ganska många kyrkor också fast USA har bombat en massa i irak Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 har USA bombat kyrkor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 Jaaa i irak i kriget Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 dåligt, borde inte bomba sina egna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 Vet men när dem vill spränga fram oljan gör dem så ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 det är bra att de tar oljan, de behöver den mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 Varför det irak delar ut oljan till alla andra arabländerna därför t.ex ungarna körs med eld inte med bara en platta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.