Nain Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 du har rätt det lät rasistisk ... men många bryr sig inte om rasister... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 Nej, men tyvärr så bryr sig rassisterna om för mycket... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 jag bryr mig inte om rasister. i varje fall om det inte är äkta. det är hemskt. äkta rasism kan jag iallafall lyssna till, men inte falsk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 jag bryr mig inte om rasister. i varje fall om det inte är äkta. det är hemskt. äkta rasism kan jag iallafall lyssna till, men inte falsk. Håller med om det.Det finns ju vissa personer som tror att man kan vara lite rassist och bara hålla med vissa saker om vad rassism handlar om. De är mest jobbiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 precis. äkta rasism, seriös sådan, kan jag lyssna på. och tycka den är intressant. men inte håller jag med om det dom säger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 precis. äkta rasism, seriös sådan, kan jag lyssna på. och tycka den är intressant. men inte håller jag med om det dom säger. Men det är en sak jag funderat över.Rassisterna var väl från början bara ute efter att döda judar. Hur har det då kommit sig att de nu vill bevara sverige , ursäkta uttrycket, "rent"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wiper^ Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 Rasisterna var inte ute efter att döa judar. Det var nazizterna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 rasisterna vill bara slåss Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wiper^ Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 Det tror jag inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 vill dom sätta sig ner med utlännigarna och snällt förklara varför dom ska sticka från sverige, och sen ge dom en ask alladin i avskeds present ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 Jag tycker alla har rätt till sin relegion. Men det tycks dom inte ha i Serbien. Där blev dom skutna i folkmordet på 90-talet. Och bara för att dom var muslimer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 rasister slåss inte bara, med det är ett av deras sätt att ytra sig på. dom får ju inte (somtur) sprida sin propaganda på något viss, bara genom att skricka att dom är rasister och sedan hoppa in och slås i någo slaksmål... "när orden inte längre hörs så får man ytra sig med kroppen"... den ariska rasen finns inte innom rasistiska föreningar, rasister vill bara ha iväg alla invandrare, och sedan typ att vi ska stänga alla gränser för invandrare och sen typ bara göra saker som gynnar sverige... typ. nazzarna är ju lite mer specifika om vad dom vill ha gjort... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.