Hoppa till innehåll

Religion


Oden

Rekommendera inlägg

  • Svar 269
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst ymphinorx

jag bryr mig inte om rasister. i varje fall om det inte är äkta. det är hemskt. äkta rasism kan jag iallafall lyssna till, men inte falsk.

 

Håller med om det.

Det finns ju vissa personer som tror att man kan vara lite rassist och bara hålla med vissa saker om vad rassism handlar om.

De är mest jobbiga.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ymphinorx

precis. äkta rasism, seriös sådan, kan jag lyssna på. och tycka den är intressant. men inte håller jag med om det dom säger.

 

Men det är en sak jag funderat över.

Rassisterna var väl från början bara ute efter att döda judar.

Hur har det då kommit sig att de nu vill bevara sverige , ursäkta uttrycket, "rent"?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Liquid Silk

Jag tycker alla har rätt till sin relegion. Men det tycks dom inte ha i Serbien. Där blev dom skutna i folkmordet på 90-talet. Och bara för att dom var muslimer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

rasister slåss inte bara, med det är ett av deras sätt att ytra sig på. dom får ju inte (somtur) sprida sin propaganda på något viss, bara genom att skricka att dom är rasister och sedan hoppa in och slås i någo slaksmål... "när orden inte längre hörs så får man ytra sig med kroppen"... den ariska rasen finns inte innom rasistiska föreningar, rasister vill bara ha iväg alla invandrare, och sedan typ att vi ska stänga alla gränser för invandrare och sen typ bara göra saker som gynnar sverige... typ. nazzarna är ju lite mer specifika om vad dom vill ha gjort...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...