Gäst Liquid Silk Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 Vilket suger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 idag så vart jag stoppad av nazzar, dom skulle tjecka mitt ariska urprung... jag var retro sa dom, och jag skulle passa mig för oariskt folk... (nationaldagen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 Kan tänka mig att det fanns en hel del såna på national dagen. Jag skulle vara väldigt skraj om jag vart stoppad av såna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 idag så vart jag stoppad av nazzar, dom skulle tjecka mitt ariska urprung... jag var retro sa dom, och jag skulle passa mig för oariskt folk... (nationaldagen) du är inte helsvensk alltså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 12 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2005 jag var okej... om jag säger så, nej jag är inte svensk om man räknar med dagen gränser, men när min förfäder åkte från finland till sverige så tillhörde finland sverige. fast det gör mig inte "oarisk" det gör mig bara 6% finsk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 21 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2005 Hm..Jag gillar inte att det finns bråkiga invandrare här i Sverige. Jag tycker att om invandrare missköter sig, så får de åka hem till sitt land oavsett om det är krig eller svält där. De måste visa respekt för svenskarna om de kommer hit! Vi ska ju också vara schyssta mot dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 21 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2005 Hm..Jag gillar inte att det finns bråkiga invandrare här i Sverige. Jag tycker att om invandrare missköter sig, så får de åka hem till sitt land oavsett om det är krig eller svält där. De måste visa respekt för svenskarna om de kommer hit! Vi ska ju också vara schyssta mot dem. Det tycker inte jag att jag vill hålla med om.Vad ska man göra om en svensk missköter sig? Skicka honom i fängelse såklart. Ska man inte gör det även med de från andra länder? Det är ett stort problem inom svenska samhället idag. Om en svensk misshandlar någon för att han har slips så nämns det i en liten notis i tidningen, men om en människa som bryter skulle hota någon då får det förstasidan i expressen. (särbehandling eller vad?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 21 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2005 Men, eftersom det är vårt land så är det ju våra regler. Invandrare som missköter sig har ingen rätt att vara här. Ta det till exempel som att du har fest hemma hos dig, så är det en som börjar bråka, då vill du ju skicka ut han eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 21 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2005 Men, eftersom det är vårt land så är det ju våra regler. Invandrare som missköter sig har ingen rätt att vara här. Ta det till exempel som att du har fest hemma hos dig, så är det en som börjar bråka, då vill du ju skicka ut han eller? Då har ju de svenskar som missköter sig heller ingen rätt att vara här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 24 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 Presis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pink Tiger Skrivet 25 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2005 Presis? Precis kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 25 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2005 Nej Presis inte presis kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.