Jellyfish Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 Man kan inte styra vilket land man föds i, därför är det dårskap att vara stolt över det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fuel Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 hmmm...You've got a point.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Oj, det trodde jag aldrig jag skulle få höra från din sida ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 VI är födda i ett I-land, det är nåt att vara glad för, klart man kan älska sitt land Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 jo precis, föds man i ett bra land, så ska man vara sglad över det och inte hata lndet.,... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 exakt, jag menar att hata sig land är ju sjukt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 om man nu inte är född i ett u-land däre det ärständigt krig.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 Man får ändå acceptera det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 jo, men inte älska det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 nej, men man ska inte gnälla på de som älskar sitt land Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 exakt, jag menar att hata sig land är ju sjukt! Varför då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 för att man är född i det, det är ens land, man ska älska sitt land Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.