sasuke kun Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 ha:o jag bryr mig i alla fall inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 ha:o jag bryr mig i alla fall inte Onödigt inlägg Fier link du behöver int skriva om du int bryr dig <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 okej :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 Jag har aldirg sett nåt om att pkemon spel ska komma till gamecube Om nån hittar fakta till spelet skriv då det här Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sparky Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 SKRIVSKRIVSKRIVSKRIVSKRIVSKRIVSKRIVSKRIVSKRIVSKRIVSKRIVSKRIVSKRIVSKRIVSKRIVSKRIV Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 Dom har bara visat bilder än så länge. Fuckin' dumma dator kan inte visa sidan den ligger på! kommer när sidan funkar igen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 det kommer att komma 2 pokémon spel till DS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 Pokemon Cubed förstår jag att vissa snackar om Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 (redigerat) vad är pokemon cubed ? :wacko: Redigerat 15 Mars 2005 av paper_yoshi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 Suck. De säljer ju inga av de där jädra spelen, endast till Pokemonälskarna. En som är neutralt ställd köper dom aldrig.. Och såklart inte en som hatar det heller.. =|. Onödigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 vad är pokemon cubed ? :wacko: Ett spel som ska komJag tycker det räcker med att ha 100 pokemonspel till GBA Istället för att ta över Gc och göra pkemonspel där Bara därför Nintendo säljer bra Pokemonspel till GBA behöver det inte göra det till GC Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 Dom kallar det Pokémon XD nu! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg